Technical Articles

مقالات فنی

ظروف نگهداری و جابجایی ایمن حلال‌ها و مایعات پر خطر
 

ظروف نگهداری و جابجایی ایمن حلال‌ها و مایعات پر خطر

آزمایشگاه خود را به مکانی امن تر تبدیل کنید!

ماموریت ما این است که آزمایشگاه‌ها را ایمن تر کنیم، برای پرسنل آزمایشگاه و همینطور برای محیط زیست. کارشناسان محترم آزمایشگاه بخوبی واقفند که بخارات حاصل از حلال ها و سایر مایعات شیمیایی سمی و قابل اشتعال هستند. شرکت مهندسی پترونیک صنعت سیستم و تجهیزات مخصوص نگهداری و جابجایی (انتقال) ایمن انواع حلال‌ها و مایعات خطرناک آزمایشگاهی که محصول یکی از تولید کنندگان تراز اول آلمانی بنام اسکات (SCAT) است را پیشنهاد می نماید. محصولات اسکات آلمان (SCAT) از کیفیت ساخت بسیار بالایی یرخوردارند و استفاده از آنها بصورت قابل ملاحظه‌ای کاربران و نیز محیط آزمایشگاه را از خطرات ناشی از انبارش، تخلیه و انتقال آنها مستقیماً در منبع خود محافظت می کند. این ظروف و سیستم ها بگونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که تضمین می کنند که ظروف همیشه به طور ایمن بسته شده و مانع از انتشار بخارات مایعات خطرناک (مانند حلال ها) می شوند.

محصولات SCAT آلمان مشتمل بر محصولات ذیل است:

1- ظروف تامین حلال‌های دستگاه HPLC
2- ظروف تخلیه پسماندهای HPLC
3- انواع قیف های ایمنی
4- سیستمهای الکترونیکی کنترل سطح مایعات
5- محصولات راه کار محور سری SymLine
6- انواع ظروف نگهداری حلال و مایعات با احجام متنوع
7- لوازم جانبی مرتبط

دامنه محصولات شرکت SCAT از سیستم های تامین و دفع حلال‌های دستگاه‌های HPLC  تا راه حل های کامل برای نصب بر روی فرنیچر آزمایشگاهی و هودهای شیمیایی گسترده است. بطور خلاصه می توان گفت محصولات SCAT سیستمی ایمن و قابل کنترل را برای نگهداری و انتقال ایمن انواع حلال‌ها و یا مایعات خطرناک در آزمایشگاه ها فراهم می آورد.

راه کارها و محصولات ایمنی سری سیم لاین (SymLine)

محصولات سری SymLine شرکت اسکات آلمان (SCAT) با بهره گیری از طراحی مدرن مهندسی و نیز استفاده از متریال مقاوم در برابر عوامل شیمیایی بویژه حلال‌ها، بطور موثر راه کارهای حرفه‌ای را به کاربران آزمایشگاه که همواره در معرض خطرات مواد شیمیایی هستند ارائه می نماید و با استفاده از محصولات مدولار نصب این تجهیزات را آسان می نماید. بعنوان مثال با استفاده از محصولات سیم لاین (SymLine) می توان بصورت کاملا حرفه‌ای و ایمن پسماندهای مایعات شیمیایی را از هودهای شیمیایی و یا دستگاه‌های HPLC مدیریت نموده و آنها را از محیط و فضای کاری خارج نمود.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش خود با دفتر فروش شرکت پترونیک صنعت تماس حاصل فرمائید.

تصاویر
  • ظروف نگهداری و جابجایی ایمن حلال‌ها و مایعات پر خطر
عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه

برای مشاهده آخرین اخبار و اطلاعیه ها عضو خبرنامه سایت شوید

  • پترونیک
آدرس

آدرس:

تهران، سعادت آباد، خیابان سی و هفتم، پلاک 36، ساختمان سینا، واحد 4 ،کدپستی: ۱۹۹۸۸۱۳۳۸۵

شماره‌های تماس

شماره‌های تماس:

021-88681088 و 88681872-021

ایمیل
ایمیل: info@petronic.ir

درباره پترونیک

شرکت مهندسی پترونیک صنعت (سهامی خاص) با هدف ایجاد توانایی در تجهیز کامل آزمایشگاه ها و سایت های آزمایشگاهی مبتنی بر اصول فنی و ایمنی بگونه ای که موجبات عملکرد صحیح آزمایشگاه ها را فراهم آورده و به تبع آن دقت در خروجی های آنها را تضمین نماید تاسیس گردید.

بیشتر بخوانید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت مهندسی پترونیک صنعت می باشد. | حریم خصوصی

|